بدینوسیله به اطلاع میرساند با هماهنگیهای به عمل آمده، امکان استقرار باجه سیار شرکت پست در دانشگاه جهت ارائه خدمت به همدانشگاهیان عزیز از تاریخ 97/02/23تا 97/02/26فراهم شده است. همکاران گرامی میتوانند ضمن در نظر داشتن موارد زیر از طریق سامانه اتوماسیون اداری، اقدام به گرفتن نوبت نموده و از این خدمت بهرهمند شوند:
- امکان ارائه خدمت به همکاران ارجمند و خانواده محترم ایشان وجود دارد. لذا جهت حفظ نظم در اجرای طرح، لازم است تعداد نفرات همراه در فرم نوبتدهی قید شود.
- حضور متقاضی در محل استقرار باجه سیار شرکت پست الزامی است.
- در زمان حضور در باجه سیار متقاضی باید اصل شناسنامه عکسدار، شماره ملی و کدپستی محل سکونت خود را همراه داشته باشد.
- عکس کارت ملی در محل ثبت نام (به صورت لایو) گرفته میشود.
- جهت ثبت نام در باجههای سیار کارت ملی هوشمند، متقاضی نباید از قبل در سامانه پیشثبتنام ورود اطلاعات کرده باشد.
- با توجه به عدم استقرار دستگاه پوز، هر یک از متقاضیان باید مبلغ -/310،000 ريال پول نقد به همراه داشته باشند.
- محل استقرار باجه سیار، اداره کارگزینی و امور بازنشستگی دانشگاه میباشد.
برای اطلاعات بیشتر در خصوص گرفتن نوبت به راهنمای تکمیل فرم نوبتدهي طرح تعويض كارت ملي مراجعه شود.
مدیریت امور اداری