pareSar_sketch.jpg

در راستاي اجراي ماده دو از دستورالعمل فوق‌العاده سختي شرايط محيط كار، امكان معاينات پزشكي از طريق انجام آزمايش‌هاي كلينيكي براي هم‌دانشگاهيان عزيز اعم از اعضاي محترم هيات علمي و كاركنان محترم غير هيات علمي فراهم شده است. فرايند نمونه‌گيري توسط تيم متخصص در دانشگاه و در نيمه‌ي اول ارديبهشت انجام خواهد شد. همكاران گرامي جهت تعيين زمان نمونه‌گيري مي‌بايست به سامانه اتوماسيون اداري به نشاني اينترنتي saba.sharif.ir   مراجعه و از قسمت ايجاد مدرك «فرم پايش سلامت» را تكميل نمايند.

لازم به ذكر است نام كاربري تمامي هم‌دانشگاهيان محترم هيأت علمي و غيرهيأت علمي در سامانه اتوماسيون اداري دانشگاه فعال شده است. در موارد زير مي‌توانيد از طريق رايانهاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدیا راهبر سامانه ارتباط برقرار نماييد:

  1. دريافت رمز عبور توسط كاربراني كهاسامي آن‌ها‌ جهت ايجاد نام كاربري قبلا توسط واحدهاي مربوطه به مديريت امور اداري ارسال شده است ولي رمز عبور خود را دريافت نكرده‌اند،
  2. رفع خطاي ورود به سيستم )نام كاربري و رمز عبور كاربرهاي جديد، كه توسط مديريت امور اداري ايجاد شده است، در نخستين ورود، كد ملي‌ ايشان است(،
  3. رفع مغايرت در اطلاعات ثبت شده، نظير سمت و واحد محل خدمت.

********راهنمای تکمیل فرم نوبت دهی طرح پایش سلامت*******

قابل ذكر آن كه  امكان اتصال به سامانه اتوماسيون اداري از خارج شبكه دانشگاه از طريق شناسه شريففراهم شده است. راهنماي اتصال از طريق اينVPNدر وبسايت مديريت امور اداري در دسترس قرار دارد.

راهنمای اتصال از خارج شبکه دانشگاه

اطلاعات بيشتر در خصوص زمان، محل و شرايط نمونه‌گيري طي روزهاي آينده اطلاع‌رساني خواهد شد. لذا خواهشمند است جهت جلوگيري از هر گونه ناهماهنگي، در اولين فرصت از دسترسي به سامانه اتوماسيون اداري اطمينان حاصل نماييد.

 

اطلاعیه دوم طرح پایش سلامت

درباره ما

مدیریت امور اداری دانشگاه صنعتی شریف از نظر ساختار سازمانی از مدیریت های معاونت اداری و مالی دانشگاه است.

 

آدرس

تهران، خیابان آزادی، دانشگاه صنعتی شریف، ساختمان معاونت اداری و مالی، مدیریت امور اداری.

شماره تماس

021-6616-4401

شماره دورنگار

021-6601-4355